Veelgestelde vragen 

  • Geen coronabewijs en mondkapjes meer nodig
  • Moet ik reserveren? Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (vooral in het weekend, feestdagen en schoolvakanties)
  • Is parkeren gratis? Nee, het parkeren is maximaal dagtarief €2,- 
  • Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)? Ja, zij moeten dit zelf aangeven bij de kassa en krijgen €2,50 korting
  • Hebben jullie nog korting voor gasten met GBP? Nee, dat hebben wij helaas niet.
  • Hebben jullie nog verjaardagsactie of spaarkaarten? Nee, wij hebben geen verjaardagsactie en spaarkaarten meer.
  • Speelruimte is open, alleen is er geen Nanny aanwezig
  • Wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500
  • Welke cadeaubonnen zijn geldig bij Breed? Wij accepteren alleen cadeaupas van de VVV en ons eigen Breed cadeaubon. De zwarte en rode diner cadeaukaart is niet geldig bij Breed.
  • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen? Helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
  • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne.
  • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang. Helaas is dat niet mogelijk bij ons.  Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
  • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
    Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
  • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
    Als u het van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.